Wyżal się...:)

Żale, żałoby, gorzkie żale i nie tylko :)

Forum Wyżal się...:) Strona Główna -> To i Tamto -> Fajna kupa? Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Podoba się kupa? :D:D
Tak
25%
 25%  [ 1 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Zajebista! Jaram się! ^^
75%
 75%  [ 3 ]
Zjebana =/
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 4

PostWysłany: Sob 18:58, 30 Lip 2011
Łukasz G.
Administrator

 
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 123 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: że znowu? ;]
Płeć: Mężczyzna





PUL_DEBILA napisał:
mam na to sposob

Hahaha fajny patent Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:09, 30 Lip 2011
Łukasz G.
Administrator

 
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1054
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 123 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: że znowu? ;]
Płeć: Mężczyzna





PUL_DEBILA napisał:
Ja spamuje na samosi, ale cioty nie odpowiadają na moje dzieła. Tu mi lepiej bo czuję sie docenony Very Happy

Miło czytać takie posty. Smile
Nie długo będziesz miał okazję być na tym forum bardziej aktywny, muszę tylko poszperać trochę w panelu administracyjnym i pare rzeczy ogarnąć.
Btw: postaraj się ściągnąć jakiś ludzi tutaj by zakładali konta, bo tak to widuję tu 4 osoby, Ja, Ty, SzalonyObyt, i ŁysyChuj =/
Przydało by się paru ludzi, którzy by rozkręcili to forum, na przykład ludzi pokroju Dr Poyeb, Kristoffman itd Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fajna kupa?
Forum Wyżal się...:) Strona Główna -> To i Tamto
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie MST (U.S./Kanada)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin